قیمت سکه و ارز
۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۱

آغاز مسافرگیری خط ۷ مترو از فردا

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آغاز مسافرگیری خط ۷ مترو از فردا ۲۱ خرداد ماه ۹۶ خبرداد.

آغاز مسافرگیری خط ۷ مترو از فردا

به گزارش سراج24، محمداحمدی بافنده  با بیان اینکه امروز ۲۲ کیلومتر خط ۷ متروی تهران حدفاصل ایستگاه بسیج تا میدان صنعت با ۷ ایستگاه با حضور شهردار پایتخت به بهره برداری رسید، گفت: مسافرگیری این خط از فردا آغاز می شود.


وی با بیان اینکه در  حال حاضر تنها دو رام قطار که به صورت سقفی از بریانک وارد این ایستگاه شده است فعالیت خواهند داشت، اظهارداشت: هدوی یا همان سرفاصله حرکت قطار در این خط با توجه به اینکه تنها دو رام قطار به صورت رفت و برگشت به طور همزمان فعالیت می کنند ۴۰ تا ۴۵ دقیقه خواهد بود.

به گفته احمدی بافنده خط ۷ مترو از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۳ با ۷ ایستگاه بسیج، میدان محمدیه، بریانک، کمیل، شهید نواب صفوی، دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت خدماتدهی می کند.
 
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••